Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


23. juli 2012

Hjemme-ferie

Det er litt godt når "reise-ferien" er over og vi kan fortsette med "hjemme-ferie"


Hele ferien har jeg hatt strikketøy i veska - til strandstrikking, bilstrikking osv
Veldig greit å få produsert noen kluter - noen for salg og noen til smågaver
(noen som trenger, så si ifra)


Hjemme var 2. runde med rabarbra klar for høsting - og ble kokt til syltetøy

2 deler rabarbra skrelles og kuttes i biter
1 del sukker
2 ss vann
Kokes på svak varme i ca 15-20 minutter

Noen mener at rabarbra bare skal brukes før Sankthans, 
men hva skal vi gjøre med de nye stenglene som vokser opp?
Jeg bruker i allefall av det så lenge det kommer nytt.......


Dette er den skjønne lillejenta vår - fotografert i et tankefult øyeblikk
Fotografen er hennes onkel, med denne flotte fotobloggen:

I dag har vi oppholdsvær med sol innimellom 
- så jeg kravler rundt i hagen og luker bed som har vokst vilt mens vi har vært borte
Håper å komme i mål før middag!!!

- Sidsel -

1 kommentar:

  1. Kjempefint bilde, men med sånt motiv kan det jo ikke bli annet. Verdens skjønneste "amla".

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails