Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


13. juli 2012

Hvorfor er det så kjedelig å strikke sokk nr 2

Denne ankelsokken skulle jo helst hatt en tvilling da .....


Istedet begynte jeg på et par andre sokker - i flerfarget Regia
Planen var å strikke fra tåa og opp, slik at jeg kunne strikke leggene så lange som mulig

Men i mangel på oppskrift, ble de strikket på den tradisjonelle måten
(om noen har oppskrift på slike sokker, så si gjerne ifra)


Dette resulterte i et par halvlange sokker - og mye garn igjen på nøstet
Her gikk det faktisk greit å strikke sokk nr 2 -
men har fortsatt ikke lyst å begynne på nr 2 av de lilla stripete ....

Derfor begynner jeg heller på en flerfarget Frangiflutti ....... (det har jeg mere lyst til)

- Sidsel -




3 kommentarer:

  1. Kjenner til det problemet. Har jeg ikke lyst til å strikke sokk nr 2 venter jeg til jeg får lyst igjen. De ble veldig fine da:) Jeg trur jeg har oppskrift på sokker strikket fra tåa og opp. skal se etter.Lykke til med sokkestrikkinga.

    SvarSlett
  2. Pussig det der
    og at det ikke er like kjedlig å strikke erme nummer to
    veldig rart i grunn
    Derfor strikker jeg alltid begge sokkene samtidig
    to sett pinner
    litt på den ene og litt på den andre
    Ha ei goid strikkehelg

    SvarSlett
    Svar
    1. smart - kanskje det jeg og må begynne med.
      Jeg er veldig glad i å strikke hæl (???), og her er det jo rett på hælen nesten..... spørs om jeg bare må hive meg på den ....

      Slett

Related Posts with Thumbnails