Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


2. juli 2012

Kjole til lillesøster

Et av de siste prosjektene mine .....
Kjole størrelse 4-6 år - strikket i Fin, et garn av alpakka og silke

 Mønsteret er PTdesign - og den skulle egentlig strikkes i Sumatra (tykt bommullsgarn)


Den ble litt lang - siden silke er ganske tungt og siger litt
Men det gjør ikke noe, så varer den bare lengere ....

- Sidsel -

9 kommentarer:

  1. Den var lekker!! Fristet meg veldig...

    SvarSlett
  2. Utrolig flott kjole!!! Ikke bare meg som bytter ut bomullen nei... ;) Herlig med kjole som kan vare lenge!

    SvarSlett
  3. Åh, den var flott du! Og veldig greit at den kan brukes lenge :)

    SvarSlett
  4. Hun var så elegant i bryllupet med den lekre kjolen.

    SvarSlett
  5. Å denne fine kjolen har jeg om mønster på. Riktig lekker. Hadde faktisk tenkt å strikke den som tunika siden det var mønster til voksen og,men orket ikke begynne på noe stort prosjekt nå. Nydelig var den iallefall. Du er jammen flink.

    SvarSlett
  6. Ååååå denne er så fin,har virkelig lyst å strikke denne.....Har så utrolig mange ting jeg vil lage nå,skulle hatt flere timer i døgnet og 3 måneders ferie :D
    God sommer!

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails