Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


17. juli 2012

Mobilveske

Ikke lett for storesøster å få med seg telefon når hun stortsett bruker kjole eller t-skjorte og tights
Derfor måtte jeg hekle ny mobilveske i år (den fra i fjor var selvfølgelig for liten til den nye telefonen)


Heklet på enkleste måte - med fastmasker .....
Og med ugleøyne og nebb, ble den litt pynta også

I dag skinner sola - og jeg har sittet på stranda og strikka på strand-strikketøyet (kluter)

Hjemme i hytta strikker jeg videre på min Frangiflutti

- Sidsel -

1 kommentar:

  1. Så søt mobilveske :) Når gutten min fikk ny mobil måtte jeg også til pers og lage ny veske, men jeg valgte å sy i stedet for å hekle...var ikke helt stødig på heklingen enda da :) Ønsker deg en flott helg videre!

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails