Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


13. august 2012

Babystrikk og steinmur

Vi nyter sensommeren med fine helgedager på hytta
Jobber litt og strikker mye - nyter stillheten og naturen


Nå har jeg strikka hentesett til min svigerinnes lille nyfødte
Sokkene var ferdig lørdagskveld - og hun fødte noen timer senere (bra timing :-)


Rillejakke med hullmønster nederst - i Rauma babygarn
Sokker og djevle-lue som tilbehør

Jeg har blitt tante til 3 i år, og enda en svigerinne venter baby i november
Så jeg er ikke ferdig med babystikk enda .....



Jeg fikk gjort litt grovt håndarbeid også - på hytta
La opp steinmur og planta barlind (med god hjelp av min søster)
Gleder meg til neste helg, da skal jeg lage enda en slik mur med planter i

I mellomtiden er det litt jobb - men mest sommerferie sammen med barna

- Sidsel -


5 kommentarer:

  1. Vendejakken ble veldig søt med hullmønster! Så heldige tantebarn som får strikkaklær! ...og det blir jo litt babystrikking på deg;)

    SvarSlett
  2. Så fint sett! Hvor kommer oppskriften på jakken fra?

    SvarSlett
    Svar
    1. Mønsteret på jakken kommer fra Rauma - babyhefte nr 75R.
      Det skulle egentlig være mønster på ermene også, men det droppa jeg.
      Tenkte det bar lettere å kle på uten ....

      Slett
  3. Kjempe nydelig jakke :) Heldig de som får så fint baby strikk.

    SvarSlett
  4. Så fint babysettet ble, Sidsel. Sokkene så litt merkelige ut da du holdt på men de ble jo helt normale og veldig søte. Du er en reser og får no te alt og :)

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails