Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


17. august 2012

Fortsatt sommerferie...

Det er så lett å klage over sommeren og at været har vært så dårlig -
og det høres ofte ut som om vi tror vi bor i "Syden"


MEN været har ikke vært verre enn at vi har vært ute nesten hver dag, 
min søster har malt huset - to strøk, 
og vi har blitt litt brune alle mann ....


De siste dagene har vi hatt flere og tyve grader hver dag, 
sol, bading, krabbefiske - og strikking i fjæra

Har ikke noe å vise frem enda, men det blir ......

GOD HELG, FOLKENS!

- Sidsel - 


5 kommentarer:

  1. Gode og late dager, ser jeg, bort sett fra nevnte malingsarbeid ... :)

    SvarSlett
  2. Huff ja, man har lett for å klage over været og jeg selv er intet unntak, og nå er sommeren over, og da kan vi vel likegodt glede oss over at høsten kommer, for det er nå den aller vakreste årstiden syns nå jeg.
    Klæmmer Susanne

    SvarSlett
  3. Og vakker natur har du rundt deg også!

    Ang. bokbind i stoff: For en produksjon, 30 stykker! Oj oj. Jeg vurderer å sy noen jeg også, men er usikker på om de vil sitte godt nok på bøker med myk perm?

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg brukte litt stivt stoff (ikke stretch- som det en kjøper), og sydde store lommer til å putte bokpermen inn i - Både engelsk og mattebøkene her hadde myk perm, og det fungerer helt fint.

      Slett

Related Posts with Thumbnails