Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


2. august 2012

Min frangiflutti

Det har stått på planen lenge, at jeg skulle prøve meg på et frangiflutti-sjal
Dette ble strikket i bilen - på ferietur hit og dit


Det er strikket av et halvt nøste FAME trend - som egentlig er et sokkegarn
Men jeg synes ikke slitestyrken er god nok til sokker

Mønster til Frangifluttien fant jeg på Ravelry 
+ mange gode tilleggsopplysninger rundt på diverse blogger og på facebook
Alle disse tilsammen gjorde at sjalet ble som det skulle .....
(dersom noen ønsker hjelp - bare spør...)

Nå er det babyklær på pinnene - jeg har blitt tante til to i år, og enda flere ventes

- Sidsel -


1 kommentar:

  1. Flott sjal! Har sett at mange strikker disse, men har ikke prød selv enda

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails