Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


10. august 2012

Snart skolestart ....

Fikk forespørsel fra SOL.no for litt siden 
- de ville bruke innlegget mitt om DIY bokbind fra i fjor, i et innlegg om skolestart
Sånt er jo stas for en hobby-blogger ....


Dette er faktisk noe av det smarteste jeg noen gang har gjort - SY bokbind
Når skoleåret var slutt i juni, slang jeg alle bokbindene i vaskemaskina
Nå ligger de pent i stabel og venter på et nytt skoleår
Mulig jeg må sy noen flere i år også -
 men i og med jeg sydde over 30 i fjor, blir det nok ikke så mange
(har 5 barn på skolen!!!!)

Dersom du vil lese hele innlegget på SOL - finner du det HER

- Sidsel -

1 kommentar:

Related Posts with Thumbnails