Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


30. september 2012

Deilig pastasalat

Dette er ingen matblogg, men laga en kjempegod pastasalat i dag -
og da synes jeg at jeg må dele oppskriften


Jeg lagde dressingen først, så den fikk stå og godgjøre seg litt
1 bx rømme,1 pk majones,1 dl sylteagurk lake, pepper, salt

Så kokte jeg 500 g pasta og tømte utover en tallerken til kjøling

Deretter kutta jeg opp:
1 px picnick-skinke, 5 sylteagurk, 1 fedd  hvitløk, 1 søt paprika, 8sukkererter, 3 vårløk
Så tømte jeg oppi en boks mais, blanda inn pastaen og dressingen

Så hadde vi foccacia-brød til
Det ble heldigvis litt til overs - og det tror jeg blir matpakken min i morgen


Nå strikkes det genser; både bol og armer på en gang, for det går fortest slik .......
Denne skal være ferdig over neste helg, så DA skal dere få se den .....


Ha en fin (strikkende?) søndagskveld

- Sidsel -


2 kommentarer:

  1. Ser veldig godt ut, men ikke noe for en på lavkarbo diett dessverre...

    Ha en fin strikkende kveld!

    SvarSlett
    Svar
    1. dropp pastaen, da - så er det vel lavkarbo?????

      Slett

Related Posts with Thumbnails