Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


5. september 2012

DIY halsvarmer

Siden Skappel-genseren er ganske vid i halsen 
- måtte jeg strikke en halsvarmer som kunne brukes sammen med genseren

Fornøyd lita jente som lurer på hva hun får neste gang ....

Denne er super enkel og ble strikket av restegarn etter genseren
Jeg la opp 50 masker og strikka 10 riller
Så delte jeg arbeidet og strikka 15 riller over 25 m til forstykket -
og de andre 25 m ble bakstykket
Istedet for å sy den sammen i siden, festa jeg den sammen med en fin knapp

En liten arbeidstegning .....

- Sidsel -

4 kommentarer:

  1. Så smart! Ser ikke helt for meg hvordan du gjorde det, men jeg får vel prøve meg fram :) Kanskje vi kan få se hvordan den er uten den knappen...?
    Ha en fin kveld!

    SvarSlett
    Svar
    1. Har laget en arbeidstegning..... Håper den er mere forståelig

      Slett
  2. Hei & hå! Tusen takk for tips. Jeg har strikket en slik lur høsthals. Genialt enkelt! Jeg har blogget min og linket til oppskriften din :)

    God helg!
    Eli Kristin

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails