Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


16. september 2012

DIY - ukeplan

Dette er noe jeg har gjort i flere år nå - lage ukeplan på kjøleskapet
Tidligere har jeg brukt hvit selvklebende folie 
- men i år hadde Fargerike utvidet sortimentet sitt, og jeg kunne velge mellom flere farger


I år valgte jeg sort folie
Rutenettet er tegnet opp med permanent sølvtusj 
- og ukesoppgavene blir skrevet inn med hvit vaskbar tusj


Øverst har jeg limt opp bilder av ungene 
Hadde litt lite blekk i skriveren i dag, men disse bildene kan jo enkelt byttes ut
Det hele kostet meg 350 kroner  - og jeg har like mye tavlefolie til overs .... (til neste år)


Nå er det strikking på menyen - har et babyteppe på pinnene i kveld

Fin, fin søndagskveld til dere alle!

- Sidsel -


1 kommentar:

  1. Så smart! Det er veld ig greit å bruke kjøleskapdøra til å få oversikt over uka :)

    Jeg har en ukesaktivitetskalender, fordi jeg trenger å ha oversikt et par uker frem også...

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails