Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


14. september 2012

Fredelig fredag

Ikke mye strikking om dagen -
har så mange andre "oppdrag" å utføre


Ikke at det er kjedelig å strikke -
men det er så mange andre ting som er mere morsomt
Lage skilt - for eksempel


Eller lage Mini Skappel-kit på jobben .....

Gyngestolen tåler å stå en stund til den ......
Jeg har ribba den, og trekt om setet


Nå er det bare ryggen igjen 
+ trekke og sette i knapper, sy nakkepute og skru på ermlenene igjen

Tror jeg strikker i kveld istedet, jeg ..... (har jo ikke flere skilt jeg skal lage)

FIN FREDAG TIL DEG!

- Sidsel -

1 kommentar:

  1. Så flink du er! Skiltene var jo rå-stilige, og gyngestolen blir nok flott etterhvert :) Likte fargene på teppet som hang over ryggen på stolen. Ønsker deg en fin'fin helg!

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails