Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


11. september 2012

Husmordag

I dag har jeg vært flink!
Vaska klær og vaska hus .....


I tillegg har jeg bakt fine og grove rundstykker ....


..... og laga potetball til middag


Innimellom har jeg satt meg ned og strikka litt også
Har så altfor mange prosjekter på pinnene - og enda flere i hodet .....

I morgen er planen å trekke om en stol som har stått halvferdig med et ullteppe over i lang tid ....

- Sidsel -


2 kommentarer:

  1. Her kan du sanke husmorpoeng all mass. Mmmm, de rundstykkene så veldig fristende ut, det er i sånne situasjoner det skulle vært lukt i bildene. Den teknologien finnes sikkert om noen år. :-)

    SvarSlett
  2. Hei på deg - her ramler jeg inn på denne bloggen, og blir bare sittende med hakeslepp. For en dame og mamma du må være :) Leste profilen din...."6 barn og tid til overs"...ohoi, jeg har liksom ikke halvparten av dine en gang, og føler så absolutt ikke tiden strekker til ;) men det handler vel om prioriteringer. Jeg er uansett imponert. Hva er hemmeligheten? ;)

    Der der rundstykkene så snadder ut - og sånne derre raspeballer har jeg aldri smakt. Det sies visst å være godt ;)
    Takk for titten på fine bloggen din - kommer gjerne innom igjen skal du se :) god uke ønskes deg

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails