Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


8. september 2012

Skinnveske fra Fretex

Av og til -BARE MÅ- jeg innom Fretex
Enda jeg egentlig ikke skal ha noe
Må bare se om de har noe jeg har lyst på 
(og handler jeg der, støtter jeg jo en god sak.....)


SE HVA JEG FANT .....
En veske i ekte skinn
Nesten helt lik som den jeg selv hadde for 15-20 år siden


Den ser jo nesten ubrukt ut
- og kostet bare 39 kroner .....


Den har hank som kan reguleres - lang eller kort

Storesøster på 11 tok den STRAKS i bruk
(så da får jeg jakte videre på en til - til meg selv.....)

Ha en fin lørdagskveld, med strikketøy og Skal vi danse!

- Sidsel -

3 kommentarer:

  1. Pussig, min datter(på snart 18)fant igjen min likedan veske for litt siden og tok den i bruk, for en stakket stund...passer dårlig til dagens skolebøker (laptop) så nå henger den i gangen og minner meg om en svunnen tid.
    Ha en finfin dag!

    SvarSlett
  2. Sånn veske hadde jeg og i min ungdom.Tror jeg fikk den sølt til med blekk og måtte kaste den..Ellers er den jo uslitelig.

    SvarSlett
  3. Wow - det var litt av et kupp! Synes den var knallfin. :-)

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails