Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


3. september 2012

Trolljakten

Tidligere i sommer var jeg så heldig å vinne denne boka på Lindas-sted
De som vant, måtte omtale boka på bloggen sin
Ikke noe problem det, med en så fin bok


Handlingen skjer ombord i Hurtigruta på sin reise i Nord-Norge
Boka er godt illustrert med tegninger som inneholder mange detaljer (som barn liker det)
Noen sider har tegneserie-preg, med flere bilder og korte setninger, 
mens andre sider har litt mere tekst
Innimellom stilles det spørsmål, hvor barna skal lete seg fram til svaret i bilder

Min 4 åring synes boka var spennende og vil at vi skal lese den om og om igjen
7 åringen likte også boka, og er med og leser de korteste setningene
10 og 11 åringen måtte også få lese boka
De likte at det var kart foran i boka - og at de kunne følge handlingen fra sted til sted

Boka kan kjøpes i flere bokhandler, på www.cessa.no finner du en liste
Den kan også kjøpes ombord i Hurtigruta eller på hurtigrutas web-shop

Boka kan også kjøpes på AppStore -
men jeg synes det er dumt at den ikke kan lastes ned til Android

- Sidsel -

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails