Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


8. oktober 2012

Farmen-genser

I dag starter Farmen 2012 - og i den forbindelse er det laget en Farmen-genser
Denne har blitt til ved et samarbeid mellom Gaute og designerne hos Rauma Ullvare
Jeg har strikka en modell som skal henge på Husfliden i Molde


I dag har sønnen min og jeg vært ute på foto-session .....


Fant noen sauer å ta bilde sammen med, så dette ble rett så Farmen-aktig


Farmen-Gautes arvtaker???


Husfliden i Molde selger garn og mønster til denne genseren fra i dag av
Denne er strikka i 3-tråds Raumagarn
Den finnes også i en blå variant - strikket i Mitu - alpakka og ullgarn

- Sidsel -

9 kommentarer:

  1. haha, om tv2 ser detta så kan det fort hende Gaute har fått sin avløser!

    SvarSlett
  2. Oi... Så fin den ble tilslutt :)

    SvarSlett
  3. Hva med å tilby Rauma ullvare å bruke bildene, mot god betaling selvfølgelig....

    SvarSlett
  4. Så flott genser og fotomodell. Ikke farlig for deg som har fotomodeller i alle aldre.

    SvarSlett
  5. Så flott den ble, både genser og modell!

    SvarSlett
  6. Flott genser, litt kjedelig at den ikke får bli brukt med det samme da...

    SvarSlett
  7. kor flott genser ;)

    og så koselig blogg du har

    monikasmil

    SvarSlett
  8. Rikitg Flott er den
    -både genser og sønn.
    Ha en flott fredag:-)

    SvarSlett
  9. I dag måtte jeg og til husfliden å kjøpe garn til denne genseren. Jeg kjøpte Mitugarn som er en blanding av ull og alpakka. Det virket så deilig og mykt. Strikker denne og i bruntoner. Det blir nok stas for Espen håper jeg.
    Spennende. Din ble veldig fin.

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails