Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


12. oktober 2012

Hentesett og hyttekos

 Nå har jeg strikka meg nedover til østlandet
(vel og merke i passasjersetet)
Får strikka litt da, iløpet av 8 timer


Jeg hadde begynt hjemme - så det var ikke så mye igjen


Hente-settet er strikka på bestilling fra en svigerinne
Fikk noen inspirasjonsbilder fra henne, men ellers sto jeg fritt innenfor fargen offwhite


Settet er strikka i Hverdags, ull/ alpakka garn - veldig mykt og deilig garn
Tror jeg kommer til å strikke mere i dette garnet


Nå fortsetter hyttekosen - med gullrekka, taco og nytt strikketøy
Babyteppe på pinnene nå .......

Fin fredag til dere alle

- Sidsel -

3 kommentarer:

  1. Nydelig!! Hvor er oppskriften på jakken fra?

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg fant mønstret på garnstudio. Der var den strikka i lilla og rosa melert garn. Mener det var et litt gammelt mønster (bilde av en mørkhudet jente)

      Slett
  2. Tusen takk for rask tilbakemelding :)

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails