Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


7. oktober 2012

HØSTFERIE

 Denne helga er starten på vår høstferie
Vi er heldige og har hytte både nært og fjernt - og skal besøke begge iløpet av uka

Denne helga var vi på hytta som ligger nært, dvs i Vistdal i Nesset kommune


Høst - med mange vakre farger .....


....... tur på fjellet hører med .....


Og selvfølgelig strikking .....
Jeg ble ferdig med genseren - og nå skal den bare skylles opp i Milo 
Skal ha foto-session med den i morgen - dersom jeg klarer å bestikke sønnen min til å stille opp .....


Jeg fikk også begynt på ett av bestillingsverkene ......
Omslagsjakke til baby - som strikkes i ull/alpakka garnet Hverdags
Kjekt å strikke slike små plagg - blir jo så fort ferdig også .....

Her skal søndagskvelden nytes med strikketøy og tv-titting 

- Sidsel -

3 kommentarer:

  1. Så fine høstbilder!! Kanskje vi sees når dere skal på hytta i "det fjerne"?Hehe:) God ferie og kos dere!

    SvarSlett
  2. Skal si at du er i strikkemodus ja... Jeg er imponert!

    Ja, vedovner og peiser er sikkert ikke noe som blir prioritert. Men det blir ofte både omfattende og dyrt. Men siden vi nå har levd med denne stygge fra Jotun i 9 år nå, er det jaggu påtide. Og siden både gulv og vegger nå skal fikses, var dette det gylden mulighet..

    Fin uke til deg også!

    SvarSlett
  3. Høres ut som en aldeles herlig plan for høstferien. Kjenner jeg er litt misunnelig på dere som har hytte :-)

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails