Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


24. oktober 2012

Rillegenser og litt anna strikk ....

Kan vel ikke kalle dette for Skappel-genser selv om den har riller og er litt uformelig i fasongen ...
Jeg fant fort ut at en ekte Skappel, ville blitt for varm til meg
- så jeg kutta ut det lodne garnet og valgte heller et litt tykkere alpakka garn


Riller kan jo også bli kjedelig i lengden, derfor strikka jeg inn noen hullrader ......

Innimellom strikkes det bestillingsvarer - som lue i ull og alpakkagarn


7 åringen sier:
- Det er greit at jeg prøver lua og at du tar bilde av meg, mamma, 
men da lukker jeg øynene siden det ikke er min lue .....


Det blir også strikket noen smågaver, julegaver og annet pjask .....


Har også et par votter som skulle vært strikka 
- bare så synd jeg strikker fortere i hodet enn i virkeligheten ....

Fin onsdagskveld til dere alle!

- Sidsel -

2 kommentarer:

  1. Hi, hi, da er vi flere som strikker fortere i hodet enn på pinnene!!! Men ser jo absolutt ut som pinnene får svingt seg godt også da:) ... også julegave og bestillingsstrikk... imponerende!

    SvarSlett
  2. Sidsel, du tar pusten fra meg. Likte no guten best...spesielt sjarmerende med lukkede øyner.Spesiell hilsen til ...nussen:)

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails