Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


3. oktober 2012

Strikking og baking

I dag strikkes og bakes det om hverandre
Genser i Rauma-garn i bruntoner til min eldste sønn ......


Håper å være ferdig med denne til over helga 
- da skal jeg vise den fram, og da slippes også mønsteret på denne (fra Rauma Ullvare)


Her i huset lager ungene alltid matpakkene selv
Ønsker om brød, rundstykker og pålegg kommer stadig, og jeg gjør det jeg kan for å følge opp
(siden jeg slipper unna matpakkelaginga)
Nå var det ønske om firkanta rundstykker .......

Ha en fin, fin onsdags ettermiddag og kveld!

- Sidsel -

5 kommentarer:

  1. mmmmmmmmmmmm, deilig. William har også begynt å like rundstykker. SÅ han spør av og til om vi kan bake det. Dem her såg iallefall deilig ut!

    SvarSlett
  2. Så driftig du er! Rundstykkene så nydelige ut!

    SvarSlett
  3. Så fin genser han får da..heldige de barna dine:)
    Apropo rundstykkene, så smaker de faktisk bedre når de er firkanta. Det er ikke alltid bare det innvortes som teller.

    SvarSlett
  4. Nydelig - er så imponert over alt du får til å lage! :) Jeg føler meg litt bakpå støtt og stadig med full jobb og 4 barn. Så mange planer, så lite tid, hihi! :)

    Mye flott og mange tips til inspirasjon hos deg. Takk :D

    God helg!
    Eli Kristin

    SvarSlett
  5. Hei!
    Kom tilfeldigvis forbi bloggen din, og nå har jeg sittet og kost meg så veldig med innleggene dine omtrent ett år bakover ;) Og jeg er altså så utrolig imponert over din energi! Du har 6 barn, jobb, hus og baking og hage og strikker de lekreste ting, og syr og hekler... Ja jeg er imponert! Og at du tar deg tid til å blogge gjør det jo enda bedre! Jeg må skjerpe meg, og få liv i bloggen min igjen. Litt inspirasjon å hente herfra, altså!

    Ønsker god helg!

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails