Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


20. oktober 2012

Ullsokker og babyteppe

Jeg  liker egentlig ikke å strikke sokker, men av og til må det bare gjøres
7 åringen har bestilt strikkesokker til innebruk


Nå sitter jeg igjen med 1/3 av nøstet og angrer på at jeg ikke kjøpte flere nøster
(kjøpt på en helt annen kant av landet ....) ja, ja

Her er enda et babyteppe ferdig - til mitt tantebarn nr: 16
Dette er strikka i Leine Merino ull - som er ubehandlet


Teppet er strikka fra hjørne til hjørne - og så har jeg hekla kant rundt til slutt

Nå har jeg en bestillings-lue på pinnene .....

Fin lørdagskveld til dere alle

Vi skal ha besøk og kose oss med taco ....

- Sidsel -


1 kommentar:

  1. Hei,
    Så flink du er. Eg er imponert over allt du får tid til. Såg du har 6 barn og det krev jammen si mamma det!!!
    Har sett litt i bloggen din og eg er imponert :))
    Ha ei fin veke.

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails