Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


25. november 2012

Elg-luer

Her strikkes det julegaver, julegaver og julegaver
- innimellom annen (u)nødvendig strikk


Blant annet har jeg strikket to Elg-luer 
Den ene er litt baggy - slik som ongdommane lika - 
og den andre er strikka til et voksent hode
Elgen er sydd på etter at lua er ferdig

Jeg har alltid notert på gule lapper mens jeg strikker 
- slik at jeg skal kunne bruke om igjen de vellykkede oppskriftene
Men ofte blir ikke notatene fullført - og lappene kastet

NÅ havner de i oppskriftsboka mi !!!
Jeg er streng med meg selv - og når et plagg er fullført, 
SKAL notatene føres inn FØR neste prosjekt påbegynnes
Noterer også om endringer bør gjøres ....
(dagens tips til deg ;-)

Ha ei fin ny uke!

- Sidsel -

3 kommentarer:

  1. Så stilige luer.. har du oppskrift du vil dele? :)

    Selv holder jeg på med sokker, er flere som ønsker seg det til jul så jeg måtte lære meg det da;)

    Ha en fin ny uke-
    klem klem

    SvarSlett
  2. Å dessa var fine! Var så godt og tydelig elgmønster, og fargekomboen var elegant og fin. Kan me snart venta oss oppskriftsbok med stive permar frå deg i bokhandelen?
    Takk for kjekk blogg!

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails