Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


21. november 2012

Julegavestrikk

Jeg sjangser på å legge ut bilder av julegavene jeg strikker
Ingen av mottakerne er innom her, likevel (kanskje mor, bare)


Hals som kan legges dobbel rundt halsen - strikket av Hexa fra DSA 
Deilig og myk alpakka ....


Har slått meg på flette-luer i år - etter eget mønster
Alle luene er strikka i HVITT Rauma babygarn 
- det som gjør forskjellen er en tynn, farget tråd av lodden Plum


Go`jenta mi stiller gjerne opp som modell

Har planer om mere julegavestrikk, men vi får se hva det blir til
Har diverse annet som "ligger på vent" også .....

- Sidsel -

3 kommentarer:

  1. Verdens beste gulljente!! Bestevenninna mi!!! <3

    SvarSlett
  2. Kjempefine luer, Sidsel. Så lurt å strikke inn farger med loddent garn.

    SvarSlett
  3. Deilig skjerf :-) Nydelige luer - de så knallgode ut :-D Og go'pia di var jo en liten hjerteknuser da :-))

    Ha en fin dag - klem Siv

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails