Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


18. november 2012

Litt før-adventskos

Jeg er i adventsmodus, enda vi bare er midt i november .....


...... derfor måtte jeg en tur på Plantasjen i går og kjøpe noen svibler og amarylliser ...... 


.... og så dra hjem og finne fram litt mose og noen kongler ......


..... og lage noen dekorasjoner .....

Nå sitter jeg og koser meg med julegavestrikk og nyter en rolig søndag

- Sidsel -

2 kommentarer:

  1. Så koselig, Sidsel. Gleder meg til å begynne å ta frem litt til advent, jeg og.

    SvarSlett
  2. Så koslig:) Gleder meg til å pynte i huset vårt også:) Ha en fin dag

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails