Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


11. november 2012

Nissejente og annen julepynt

Denne nissejenta ble til nå i helga
Litt søt da .....


Jeg hadde egentlig satt av hele lørdagen til maling på storesøsters rom -
men måtte ha noen pauser innimellom til strikking


Vi skal ha STRIKKEKAFÈ på Husfliden på torsdag, 
og da er det greit å ha noe julepynt å vise fram siden temaet er JUL

Vi har mange forskjellige mønster til nisser, hjerter og engler - dette er bare et lite utvalg


Nå må jeg ta siste "etappe" på storesøsters rom - 
dvs innflytting av alt som ble båret ut før malingen - opphenging av bilder, gardiner og lamper

Kanskje det kommer noen bilder derifra imorgen

- Sidsel -

2 kommentarer:

  1. Så koselige juleting du har strikket!!
    Ja, serviett på lys var en kjekk, enkel og fin aktivitet. Blir nok endel sånne vennegaver i år :)

    SvarSlett
  2. Så søt nissejente! Den var virkelig fin med mange gjennomførte detaljer! Det ser ut som hun strekker ut armene og er klar til å gi en stooor klem ;)
    Takk for fin kommentar på bloggen min:)

    Ønsker deg en fin mandagskveld!

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails