Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


27. november 2012

Produktiv tirsdag

Koser meg med julegavestrikk og Elg-lue produksjon
Dette er nr 3 - og NÅ er mønsteret slik jeg vil ha det ..... (deles snart)


Måtte teste lua på hodet - og den var litt stor til meg (passe til en mann)


Gårsdagens strikk var disse flettevottene 
Siden de går så fort å strikke, blir det nok et nytt par i morgen

I dag var det baking som sto på planen - en ukes brød- og rundstykke-rasjon


3 deiger gir 6 brød og 65 rundstykker ......
Hadde planer om julebrød også, men ingrediensene manglet - så det får bli en annen dag

Nå er det bare middag og mat-handel igjen, før jeg skal sette meg ned å strikke!!!
(må innrømme jeg ofte står og strikker mens jeg lager middag og rører i grytene)

- Sidsel -

6 kommentarer:

  1. Disse elg-luene dine er bare råstilige!
    Og eg som syns eg strikke over alt, men har rett og slett aldri testa det ut mens eg lager middag :)

    SvarSlett
  2. Råstilig elg-lue som nok hadde slått an både under vårt og mamma og pappa sitt juletre :)
    En dag, ja EN dag skal jeg lære å både strikke og hekle...

    SvarSlett
  3. Herlig lue og votter :) Kjenner en som hadde blitt kjempeglad for en slik!
    Tusen takk for hyggelige ord inne hos meg og velkommen som følger nr. 100 :))

    SvarSlett
  4. Så flott den elg-lua ble:-) Koselig og inspirerende blogg du har, legger meg til som følger:-) Hilsen fra Marianne

    SvarSlett
  5. Elglua hadde vært noe for gemalen her vettu - han kunne brukt den på elgjakt :-) Herlige votter også :-D Skulle ønske jeg hadde vært flinkere til å bake brød o.l - det går i perioder, men nå er det altfor sjeldent.

    Ha det godt - klem Siv

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails