Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


1. november 2012

Ullvotter er tingen

Gjennom hele vinteren strikker jeg votter - innimellom andre ting
Jeg strikker helst i tynt Finull-garn - og så tover jeg vottene


Ofte bruker jeg rester - og lager striper
Jeg liker sjeldent å lage to like ting, men med votter går det faktisk greit


Storesøster er trillepike for en liten skjønn gutt - og hun mente han trengte et par slike
Kjekt å strikke, og kjekt å gi bort 

Nå har jeg bare 2 par sokker, 3 par votter og 2 mini-skappel igjen på bestillingen 
- før jeg skal igang med Den-Store-Julegavestrikkingen
(mulig det ikke blir så mange strikkede gaver fra meg i år)

- Sidsel -

2 kommentarer:

  1. De slipper "naglebet" i vinter de barna dine, Sidsel.Fine votter du strikker :)

    SvarSlett
  2. Man får aldri for mange ull-votter, det er værtfall min erfaring!
    Jeg synes det er så greit med votter strikket av restegarn, for da er det mindre sjanse for at noen i barnehagen eller på skolen har likedan.
    Selv har jeg bare strikket ett par votter i løpet av min strikke-karriere, men heldigvis har jeg en mamma som er en racer på strikke votter både til meg og barna :)

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails