Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


8. november 2012

Yppig engel og bestillingsstrikk

Innimellom seriøse strikkeprosjekter - må man ha det litt gøy og da
Som å lage min egen vri på Raumas Yppige Engel .... (utstilt på Husfliden)


I mangel på hudfarget garn, brukte jeg lys brun - og vips hadde jeg en afroengel
I mønsteret var det to små perler til øyne -
men jeg likte denne varianten bedre - lukkede øyne og kyssemunn


Ellers har jeg fått strikka enda flere stripete, tova-votter - på bestilling .....
Disse er størrelse 8-10 år ......


...... og votter i lilla, hvite og rosa striper i størrelse 12 år ......


.... og raggsokker i størrelse 37 ....

Nå har jeg bare igjen et par tova votter og et erme til Skappel-lookaliken min
Men julestrikk frister mere, så nå er jeg visst igang med julepynt-strikk ....

GOD (STRIKKE)KVELD TIL DEG OGSÅ!

- Sidsel -

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails