Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


31. desember 2012

Godt nytt strikkeår

Jeg sitter og strikker i dag også jeg - en hvit Marius
Jeg ga bort garnet til jul - og strikker nå genseren som bursdagsgave - til en av mine søstre


I 2012 - har det blitt mye strikking, men lite søm og hekling
Det har blant annet blitt 15 større plagg som gensere, jakker ol,
2 hentesett, 2 babytepper, 13 par votter, 22 luer, 9 halser/skjerf og 4 par sokker

Jeg har strikket opp ca 12 kg garn 
- men av dette bare omtrent 2 kg av restegarnlageret - som stadig vokser.....

Jeg tar med meg to prosjekter inn i det nye året
- denne hvite Marius-genseren -
og
- et sjerf  inspirert av dette bildet fra Flowermouse Design

Bildet er lånt fra hennes nettside

GODT NYTTÅR til alle mine lesere
Håper dere vil følge meg videre inn i det nye året ....

- Sidsel -



5 kommentarer:

  1. oi ..jammen har du vært produktiv, Sidsel. 12 kg garn er mye, men 12 kg stein er jo tyngre, eller?

    SvarSlett
  2. Takk for kommentaren hos meg! Veldig trivelig! Synnøvehilsen

    SvarSlett
  3. Nå skjønner jeg endelig hvem du er! Det var sannelig på tide, jeg som har vært inne på bloggen din sååå mange ganger!
    Du er ett unikum sier ryktet her i Drammen! Og det ser jeg jo på bloggen her!
    Eli

    SvarSlett
  4. Hei!
    Mye Marius hos meg for tiden også, og er nok blitt litt hekta!

    Ønsker deg en godt nytt kreativt år!

    Klem Cathrine :-)

    SvarSlett
  5. Du har fart på pinnene, som allerede er på mønsteret på mariusen.
    Har en marius på gang jeg også, min første, men langt unna mønsteret.

    Ha ei supert strikkeår:-)

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails