Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


16. desember 2012

Julehjerter og juletre

Siden jeg er ferdig med julegave-strikken,
kan jeg strikke akkurat hva jeg har lyst til
Måtte nesten prøve meg på de populære julehjertene ....


Ganske kronglete strikk - likte faktisk bedre å strikke julekuler

På trappa har jeg endelig fått pyntet opp med nissejenta og juletre


Jeg fant ikke noen tre i skogen som så ut slik jeg ønsket -
så da lagde jeg et av et kosteskaft - og einegreiner som jeg surra fast med ståltråd
De røde kulene er små baller med ullgarn (man tager hvad man haver)

Nydelige dager med snø og sol

Her har vært snø og kaldt i en uke nå - men i går kveld ble det mildevær
Dette førte til at mesteparten av snøen smelta - og det ble is overalt
Nå håper jeg det kommer 5 cm julesnø til uka - og at det blir "litt" kaldt igjen

Fin adventssøndag til deg

- Sidsel -

3 kommentarer:

  1. Hei :)
    Så mye fint og inspirerende du har laget, og fin blogg du har:)
    Ønsker deg en fortsatt fin førjulstid :)
    Terese

    SvarSlett
  2. Så koselige julehjerter! Jeg hadde et håp om å rekke å strikke noen sånne jeg også, men jeg er ikke ferdig med julegavene, begynte på en kjole i størrelse 2-3 år i går, så her blir det nok ikke tid til sånn kosestrikk. Kanskje i romjula ;)

    Ønsker deg noen gode dager fram mot jul

    SvarSlett
  3. Jeg ble så facinert over bildet du har tatt. Fabelaktig fint, Sidsel.Hva du ikke kan??

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails