Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


3. desember 2012

Lue og enda flere kluter

Jeg har vært på jentetur i helga - på Norges største julekonsert - Julelys 
En flott opplevelse, som ga meg masse julestemning

Lue strikket av ull/alpakka-garnet STERK - med alpakka dusk
Og skal man ut og reise, må man ha med strikketøy ...... og NOK garn
For det kan bli mye venting - og mye strikking
Jeg fikk strikket ferdig den 14. julegaven + noen kluter  


Måtte også innom Søstrene Grene for å kjøpe garn til flere kluter  .......
Kluter er alltid greit å ha liggende - til ekstra gaver, vertinnegaver osv

- Sidsel -

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails