Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


27. desember 2012

ROMJUL

Vi har kosa oss masse hele jula - både jeg og nissene mine ......


Juleselskap her og juleselskap der ......

Og innimellom selskaper med masse mat, drikke, kaker og annet godt - strikker jeg litt også


To mini-Skappel på bestilling - en i 2 og en i 3 år 
Strikker av Plum og PT5 Sport - blir passe tykk og passe lodden da ......
Nå er det Marius som står for tur - med hvit som hovedfarge

Fin strikkende romjul til deg

- Sidsel -

1 kommentar:

  1. Fine nissar du har! Og for ein strikkeeffektivitet!

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails