Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


21. desember 2012

Siste hånd på verket

Når jeg kom fra jobb i går, var juletreet pynta - og julepynten henta fram
Og alle mente pynting var viktigere enn vasking, så da hoppa vi enkelt over det .....

I dag måtte jeg ta siste bakerunde - brød, rundstykker og krumkaker


Ingen sak med nytt krumkakejern med rødt og grønt lys - og ny kjegle til å rulle kakene på


En stor boks deilige krumkaker, ble det .....


40 rundstykker og 4 saftige grovbrød
DA sier jeg meg ferdig med årets juleforberedelser

I morgen skal jeg bare en liten tur på jobb - SÅ er det jul .....

Nå er det julefilm og strikkings - FIN FREDAG til deg

- Sidsel -

4 kommentarer:

  1. Du er jammen produktiv og flink Sidsel. SNakk om husmor. Og attpåtil ut i jobb. Godt når alt er klappet og klart og. God jul til dere.

    SvarSlett
  2. Beina høgt her å, og noen glass med vin ja. Love actually på tv. Gleder oss til dere kommer i morgen!

    SvarSlett
  3. Tenkte jammen å bake rundstykker jeg og, men kjøpte heller med han Kjell Rema. GOD JUL..nå daler englene ned i skjul her.Gjør du ??

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails