Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


12. desember 2012

Vi baker lussekatter

I dag har vi bakt tre porsjoner Lussekatter
Først bakte lillesøster og jeg i dag formiddag - og kakene forsvant så snart de store kom fra skolen
Planen var egentlig å spise noen få i dag - og spare resten til matboksene i morgen


Men Lussekatter er jo så godt, særlig ferske - så vi fant ut vi måtte lage en porsjon til
Lillebror mente vi kunne lage dobbelporsjon -
så han kunne ta med på skolen i morgen - og dele ut til hele klassen ......

Jeg lagde deigen - og han trilla ut kakene


Flotte Lussekatter - laget av en stolt 7 åring


De siste dagene har vi det snødd - i store mengder -
og den BLÅ-timen inspirerer til votte-strikking i blåfarger


Storesøster har bestilt to par til utvalgte venninner .....

Men før jeg går løs på par nr 2 - vil jeg prøve meg på hjertestrikk .....

- Sidsel -

2 kommentarer:

  1. Så flittige dere har vært på bakefronten da :-) Veldig snilt av han som vil dele med hele klassen :-D Likte godt blå-time-vottene dine :-))

    Ha det godt - klem Siv

    SvarSlett
  2. Nydelige bilder og nydelig blogg Sidsel. Kjemeflinke du!
    Lussekatter ja, imorgen det! Har kjøpt inn safran, så da blir det vel bakst også etterhvert :)

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails