Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


15. desember 2012

Votte og lueåret 2012

Sitter og ser på årets håndarbeidsbilder og ser at 2012 må være votte- og lue-året
Det ble noen luer og votter til julegaver også - 
men det er jo en forbruksvare - i allefall her i huset


Måtte strikke 3 nisseluer til barna her hjemme i år - så nå er jeg oppe i 22 luer i 2012


Votter til en liten nevø (strikk istedet for tråd, så henger vottene på)

Votter på bestilling, votter til barna og votter som gaver = 13 par (og en singel)


Strikker votter i Finull - og tover dem
Da blir de akkurat passe tykke og varme

Er ferdig med julegave-strikk
- så nå kan jeg strikke akkurat hva jeg har lyst til (og det er ikke rent lite ...)

FIN ADVENTSLØRDAG TIL DEG!

- Sidsel -


1 kommentar:

  1. Det må da kunne kalles en storproduksjon av votter og luer! Så søte de er de nisseluene:)

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails