Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


11. januar 2013

GOD HELG


Gullhjerte - heklet for å ha som kjolepynt i kveld .... 
Men kjolen blir hengende ubrukt, siden minstejenta er syk og mamma må være hjemme

Koser meg veldig i jobben min - iallefall når den byr på utfordringer ....


I går tapetserte jeg bakveggen i "strikke-vinduet" 
- for så å lage ny utstilling


Litt mørkt bilde siden det hadde blitt mørkt ute - og alle de glade fargene vises dårlig
Treet til venstre har runde garnnøster på seg 
- i knallfargene lysegrønn, gul, lilla, rosa og oransje
Setesdalspuffen er der bare midlertidig, mens vi venter på en sjokkrosa en ....
Vi har 4 vinduer til i butikken - så jeg går mange spennende arbeidsdager imøte ...

I dag fikk jeg en 9 kilos pakke levert på døra av postmannen ...


...... 16 meter stoff......
Skulle ønske det var mulig å bestille sy-lyst også .....

I mellomtiden kan jeg strikke på noe av dette;
- ermer til en Marius-genser
- to halve sokker
- et påbegynt sjal
- en lue uten toppfelling
- et babytekke uten heklekant

Ha en fin fredagkveld!

- Sidsel -

4 kommentarer:

  1. så stilig utstilling!
    mye lekkert her :)

    SvarSlett
  2. Tusen takk for hyggelig kommentar! Så utrolig kul tapet du har tapetsert med forresten. God helg!

    SvarSlett
  3. Kjempestilig vindusutstilling :) Det babysettet med hjerter på var bare helt nydelig.Kanskje jeg må innom å handle garn til et slikt sett ;)

    SvarSlett
  4. Haha... Bra du har funnet rette tapeten! :D Jeg ønsker meg sånn til mitt framtidige drømme-hobby-rom :)

    Det ble en kjempefin utstilling! Stå på videre! Og husk og legg ut flere inspirerende bilder :)

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails