Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


17. januar 2013

Hvit Marius

Der var årets første prosjekt ferdig ......
Jeg begynte på bolen i romjula - men mangel på garn, ga en ufrivillig pause ....


Nå er genseren ferdig montert, skylt opp og dampet -
og i ettermiddag skal den gies bort til en av mine søstre - som har bursdag i dag ......

Her er et av vårens prosjekter


Punkt EN er å finne en nøkkel som passer - og få låst opp dørene
SÅ kan det vaskes og males både inni og utenpå

Tror jeg skal ha det på stua - men har ikke bestemt meg helt enda

Men - NÅ er det jobb

- Sidsel -


1 kommentar:

  1. Kanskje nøkkelen til mitt skap passer??? Har og en sjenk i Bakken, med nøkkel, kan evt prøve den...
    Nice genser :)

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails