Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


13. januar 2013

INSPIRASJON

JADA - jeg vet det - jeg har mange nok strikketøy som må gjøres ferdig
Og listen over LYST-Å-STRIKKE, er enda lengere


Men jeg kan jo ikke la være da, å samle mere inspirasjon .....
Kuleste vottene - gutta i huset har allerede bestilt


Se på dette smarte teppe eller posen
Fant den jeg i Alt om håndarbeidet 
- et blad som kommer i posten, som jeg ikke har bestilt - og heller ikke betaler for
Noen som har gitt meg det i gave??? 
Tusen takk i allefall


Siden det var så flott vær i dag, måtte jeg ut på tur (sammen med min beste venn og turkamerat)
Nydelig å komme litt opp i høyden og se utover havet
Dette er bare 4 km hjemmefra - så her har vi flotte turmuligheter rett uttafor døra

NÅ skal det strikkes resten av kvelden ......

- Sidsel -


5 kommentarer:

  1. Disse vottene er nok en sikker slager til dagens unge ;) Strikket et par som de røde i julegave jeg,med lue til.Ble godt likt ja :)
    Nydelig utsikt du hadde på turen,vi er heldig som bor slik :)
    God strikkekveld,her er det ei pute på pinnene i kveld :D

    SvarSlett
  2. Så utrolig stilige votter, tror nok jeg også må strikke noen angry birds votter!
    Takk for at du deler og inspirerer:-)

    Ønsker deg en fin strikkekveld!

    SvarSlett
  3. For et nydelig turbilde :) Her er også naturen rett utfor stuedøra, hærlig! Så stilige votter, gutten min ville også ha slike - så jeg skal sette mamma på saken. For uansett hvor mye jeg vil, så klarer jeg ikke å strikke med bare èn hånd.. Men håper jeg får gipsen av snart, for da skal all den kreative energien min få fritt spillerom igjen ;)

    SvarSlett
  4. Sidsel, jeg foreslår at du lager en fotoblogg i tillegg til de andre. Du fikser det og, du. Fantastisk nydelig bilde.Sånne bilder som jeg liker det der.
    Og det geniale teppe da. Må få kopiere oppskriften engang.

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails