Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


26. januar 2013

LØRDAGSKOS

Barna ønsker seg stadig nye strikka klær
- jeg er glad de vil ha - og strikker gjerne
I dag har jeg fått gjort ferdig to småprosjekter:


Angry birds votter til lillebror (par nr 2)
Jeg har ikke oppskrift på disse, de er strikka etter et bilde - strikka av garnet pt5 sport


Fikk også gjort ferdig rullelua til storesøster
Denne er litt tykkere en de andre jeg har strikka - strikka i Chiri fra Rauma
Har fått spørsmål om hvor mye garn jeg bruker på disse luene -
og jeg bruker mindre enn et nøste - den første grønne veide 42 gram ....


Koser meg med tunika til lillesøster nå ....
I strikkekurva ligger mange flere uferdige prosjekter - men det var denne som lokket mest i kveld ....

Fin lørdagskveld til deg

- Sidsel -

3 kommentarer:

  1. Kule votter, Magnus :) Kanskje Robert bør få seg slike, han spiller ihvertfall "Angry Birds" hele tiden... ;)
    Fin lue til storesøster... Prøver meg på en lik, men i en lilla tone...

    SvarSlett
  2. Å...Så koselig du har det Sidsel...med strikketøy og vin..blir du fin :)Og herlige barn med votter og lue. Jammen er du en enestående frue :)

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails