Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


6. januar 2013

Mystery sock og Marius på vent

Jeg hadde planer om å gjøre ferdig denne i løpet av denne uka, 
men vi var tom for 3 trådsgarn på Husfliden
Håper vi får inn mer i morgen - så jeg kan begynne på ermene


Jeg er med på TTL Mystery sock 2013 på Ravelry -
og har strikket del 1 - picot-opplegg og litt vrangbord
Vet jeg burde valgt ensfarget garn, 
men hadde to nøster av dette - så da ble det tatt i bruk


Jeg ser at nøstene ikke har lik farge i begynnelse av tråden
men kan nesten ikke klippe bort flere meter tråd for at det skal bli likt
I morgen kommer del 2 av mønsteret, 
så da blir det sokkestrikking om vi ikke har fått inn mere 3-tråds garn på Husfliden

I mellomtiden får jeg strikke litt på det stripete skjerfet mitt 
- som er rekt opp og påbegynt for 5. gang ..... 
(blir jeg noen gang fornøyd med dette???)

- Sidsel -

1 kommentar:

  1. FANTASTICO!!! Gler me til å begynne å bruke den...

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails