Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


20. januar 2013

Søndag, strikking og skøyter


Den fjerde FWSS-lignende lua har forlatt pinnene - og er allerede gitt bort -
Mystery sock`ene ligger og venter på en ny del av mønsteret -
og Angry Bird-vottene mangler øyne ....


Også har jeg begynt på en tunika til lillesøster .....

Bildet er lånt fra www.dustorealpakka.no

Synes denne Bamsekjolen var søt - så jeg bruker dette mønsteret og strikker den bare litt kortere

I dag har vi vært på skøyter - hele gjengen


Ikke verdens beste skøyte-is, men vi fikk lufta oss litt da

Nå er det avslapping og strikking - ha en fin søndagskveld!

- Sidsel -

3 kommentarer:

  1. Så fin FWSS lue! Jeg har fortsatt ikke fått somlet meg til å begynne på en selv, er alltid alt for mye annet som 'bare må strikkes ferdig først'!
    Ha en god uke! :)

    SvarSlett
    Svar
    1. denne lua ble strikket innimellom alt annet - en bursdagsgave-bestilling. Er du kjapp med pinnene, tar du denne på en kveld :-)

      Slett
  2. Flott lue....en kveld sa du...da ska man være reser på pinnene.
    Fin tunika og, trodde det var Alma jeg..kunne godt ha vært henne:)

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails