Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


22. februar 2013

Babyjakke, skoleboller og helg ....

I fjor ble jeg tante til 4 skjønne små - og nå ventes tantebarn nr 17 og 18
Da må det også strikkes noen gaver ....


Denne jakka er fra det siste Alt om håndarbeide
Jeg har brukt garnet Babysilk fra DSA - istedet for det garnet som står i oppskriften


Denne er i str 3-6 mnd - men tror den kan brukes lenge, 
siden den er strikket i rillestrikk som er ganske elastisk

I dag har vi feiret at det er fredag, helg - og vinterferie


Deilige skoleboller - med eller uten melis og kokos

Litt senere blir det hjemmelaga pizza .......

Ha en flott fredagskveld

- Sidsel -

2 kommentarer:

  1. Du er bare helt fantastisk Sidsel. Du er en topp husmor:) god helg alle sammen

    SvarSlett
  2. Enig med moster Åse, og nydelig babyjakke. Er det hette på ? eller er det en krage ?
    Tror jammen jeg baker skoleboller i dag,jeg og. Det ser så fristende ut. Har gjær jeg må bruke opp så det passer bra.God helg til hele gjengen :)

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails