Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


10. februar 2013

Morsdag

I dag våkna jeg til ferdig dekket og pyntet frokostbord
På plassen min, lå det også en liten gave - og mange kort


Kjekt med MORSDAG ......

Etter frokost, bar det ut på ski - med hele gjengen
Mor fikk også gått en runde for seg selv - og fant igjen litt skiglede bort gjennom sporet

Vel hjemme - fant jeg fram strikketøyet, 
men fant raskt ut at skituren ikke hadde gjort armen min bedre (senebetennelse.no)
Passer meg dårlig, for strikkeprosjektene ligger i kø her ......

Ha en flott uke - med eller uten strikketøy

- Sidsel -

1 kommentar:

  1. kjære mamma Sidsel, dette var rørende. Dere er så skjønne hele hurven. Kan tenke meg du anspente armene for å holde deg på beina. Nå får du heller "lese" om strikking på senebetennelse.no (den va god)

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails