Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


5. februar 2013

Mystery socks

I januar var jeg med på Mystery Sock 2013 - og fikk tilsendt en ny del av mønsteret hver uke
Dette gikk helt fint til jeg var ferdig med del 4 (av 5) - og jeg oppdaget en feil i del 3 .....
Og perfeksjonisten som jeg er - rekte jeg opp fot og hæl for å rette feilen


Dette førte til at jeg brukte en uke ekstra - men nå ble jeg til gjengjeld helt fornøyd
Tå-fellingen passet ikke foten, så da ble den gjort om litt
Storesøster Emilie sprader rundt med nye lange ullsokker


Lillesøster Alma vil også bli tatt bilde av - så hun henter en lue jeg har strikket og sier:
- Ta bilde av meg også da, mamma - mens jeg har lua på ......

Det er kjekt å strikke til ungene når de vil ha - og bruker det jeg strikker

Er snart ferdig med en tunika til Alma - som ble satt på vent når armene streiket
Nå er armene nesten bra - og jeg strikker litt sånn forsiktig.......

- Sidsel -

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails