Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


20. februar 2013

Nesten vår

I går var det sol og vi spiste vafler til lunsj på terrassen


I dag måtte jeg på Plantasjen og kjøpe påskeliljer til blomsterkassa .....



Har pakka godt rundt de med mose, så de skal tåle litt kulde
Ser på bloggen at jeg er en uke tidligere ute i år enn i fjor - og da sto de seg i 6 uker .....


Min søster som jobber i barnehage og er mye ute - ønska seg tova votter i glade farger ...... 
Greit å få brukt opp litt av Finull lageret mitt

Er godt i gang med teppe og jakke til et kommende tantebarn -
mens skjerfet mitt ligger i strikkekurva og blir snart rekket opp (evt overlever til neste år....)

Ha en flott strikkekveld - det skal i allefall jeg ha ......

- Sidsel -

3 kommentarer:

  1. Det så deilig ut å ta lunsjen ute i det fri!
    Her er det fremdeles for mye snø på terassen og alt for kaldt, men jeg drømmer om "bedre" tider når jeg ser bildene dine :)

    SvarSlett
  2. Ikke værst å allerede ha tatt lunsjen utendørs. Kanskje våren er like om hjørne her på østlandet og. Mye sol på værkartet de første dagene.
    Skvatt når jeg så påskeliljene dine.Er vi kommet sååå langt alså ???
    Nydelige tovavotter..snill med lillesøstra di og, du Sidsel:)

    SvarSlett
  3. Tusen takk for vottan!!! dem e bare heilt supre å ha på se ute i kulden:)

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails