Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


26. februar 2013

Samler inspirasjon

De siste dagene har jeg surfet mye på nettet etter inspirasjon


Jeg hekler litt, surfer litt mere og drikker utallige kopper kaffe


Vimser rundt på Ravelry - finner mange spennende oppskrifter
- oppdager mange flinke folk, og mange fine blogger; som feks Frk Snupp sin blogg


Har gått med en lignende idè i hodet i det siste
- barnejakke med rundfelling, grå Finull og lilla/rosa melert FAME trend-garn, striper ....
Plutselig rykket denne jakka lengere opp på strikkelista mi


Hos Atelie Margaretha fant jeg verdens kuleste sokkegarn
Snart kommer noen av disse til å dumpe ned i postkassa mi :-)

I mellomtiden skal jeg hekle litt til - og bake brød og pestoboller

- Sidsel -


2 kommentarer:

  1. Nydelig bilde øverst på bloggen din, Sidsel. Skulle tro det var jeg som har tatt det...he he. Trodde det er bare i Stokke vi har så fin himmel.:)
    Herlige farger du hekler av...fikk vårfornemmelser..

    SvarSlett
  2. Kjekt å hente inspirasjon på nettet. Sånn fann eg din blogg;) masse fint!!

    Silje

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails