Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


16. februar 2013

Tunika til lillesøster

strikket jeg en tunika til lillesøster


Jeg brukte garnet Sterk, istedet for Mirasol (som det står i oppskriften) -
og så strikket jeg kjolen kortere - som en lang genser
Plagg som er strikket i alpakka, har en tendens til å vokse i bruk 
- så denne rekker såvidt under baken hennes nå


Istedet for to lommer, ble det en - med ugle på ....

Heldigvis er armen min bedre - og jeg kan strikke igjen
Et par votter er akkurat felt av pinnene
- et babyteppe og en babyjakke er påbegynt + en heklemodell begynner å ta form

Viktig å ha forskjellige arbeider å bytte på .....

Ha en flott lørdagkveld!

- Sidsel -

1 kommentar:

Related Posts with Thumbnails