Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


25. februar 2013

Uglesmykke og raggsokker


Alma 4,5 år: Mamma, jeg vil ha et uglesmykke - du kan bare lage ett, asså .....
Som mamma må man visst kunne det meste ....


Ugla er heklet av bomullsgarn - den er dobbel med litt vatt inni 
(Egentlig laget til en nøkkelring)
Kjedet er makrame med perler innimellom 
Har ikke knyttet makrame siden ungdomsskolen - og alle måtte lage blomsteroppheng
(tror jeg har mitt liggende ett sted)


Fikk strikka raggsokker til 11 åringen min i helga
Han går helst i sko om vinteren, 
og da er det godt og varmt med raggsokker i dem

I kveld skal jeg hekle - til en forandring
Holder på med en modell i glade sommerfarger som skal henge på Husfliden

- Sidsel -

1 kommentar:

  1. hehe.... gode minner fra makrame og litt langdrygt og det med blomstreoppheng i det trur eg var et landsdekkende krav i den tida!

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails