Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


28. februar 2013

Vårlig genser


Det er masse fint i vår/sommer kolleksjonen til Rauma og PT 
Denne flotte genseren finnes i tre farger - og som jakke


Denne er heklet i Pandora (bomull) og Plum (tynn mohairtråd)


Lillesøster stiller gladelig opp som modell 
- Mamma er det min eller jobben din sin???? -


Denne modellen henger i vinduet på Husfliden i Molde

Og jeg er godt igang med en ny modell - i to turkisfarger .....
(for de tre andre prosjektene mine mangler jeg garn til .....)

Ha en fin, fin strikkekveld

- Sidsel -

3 kommentarer:

  1. å Herlighet for en nydelig liten dame. Jeg ler...Hun er jo mye vakrere enn genseren.Men genseren var også vakker. Du har mye å være stolt over du, Sidsel.

    SvarSlett
  2. Den var bare helt nydelig, elsker fargene! Og for en skjønn ung dame, herlig :)

    SvarSlett
  3. Kjempefin genser! Jeg har fått litt dilla på 'hullete' gensere, men kommer ikke over noen bra strikkeoppskrifter med det enda. Er helt 'borte-vekk' når det gjelder hekling, det er dessverre ikke min greie!
    Ei perfekt modellfrøken du har, med virkelig utstråling! Hihi! :)

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails