Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


11. mars 2013

Blomster, sokker og litt til


I dag var jeg så heldig å få blomster av en fornøyd kunde


Kjekt når kundene setter pris på at vi strekker oss litt lenger enn det de egentlig forventer


Garnet jeg bestilte hos Atelje Margaretha - er blitt til sokker
Tynne, behagelige tiger-sokker til 8 åringen min
Nå er det hvite tiger-sokker på pinnene


En hekla frosk, med strikkede ben og rangle skjerf 
Denne er laget på bestilling og skal henge på maxi-cosien til en liten baby

Jeg var så uheldig å "tråkke over" i dag 
- så i kveld blir det bare sofasitting og strikking!

- Sidsel -

1 kommentar:

Related Posts with Thumbnails